Spółka KLEBA INVEST otworzyła trzeci Park Handlowy „Prima” i przygotowuje się do realizacji czterech kolejnych

W Markach k. Warszawy otwarty został trzeci w Polsce Park Handlowy pod marką „Prima”.  „Prima” to marka własna notowanej na NewConnect i Catalyst spółki KLEBA INVEST. Realizacja i komercjalizacja nowoczesnych obiektów handlowych w mniejszych ośrodkach miejskich to kluczowy element długoterminowej strategii spółki.

Jeszcze na początku mijającego roku byliśmy w fazie planowania i wstępnych etapów realizacji naszych pierwszych parków handlowych. Ten rok był dla nas bardzo wymagający, otworzyliśmy trzy pierwsze „Primy” i przygotowaliśmy solidne fundamenty do zrealizowania kilkunastu kolejnych. Osiągnęliśmy to dzięki zespołowi ekspertów mających unikalne kompetencje w handlu i nieruchomościach. Końcówka tego roku pokazała, że strategia oparta na realizacji wielofunkcyjnych, modyfikowalnych parków handlowych w mniejszych miejscowościach, przynosi zakładane efekty – mówi Jakub Makurat, Prezes Zarządu KLEBA INVEST.

Parki Handlowe „Prima” w Markach to nowoczesny obiekt, w którym znajdują się sklepy i punkty usługowe znanych sieci – sklep spożywczy, sklep z obuwiem, sklep odzieżowy, drogeria, optyk, bankomat oraz apteka. Kolejni najemcy wprowadzą się do parku na początku 2015 roku.

Mieszkańcy wielu mniejszych polskich miejscowości wciąż nie mogą komfortowo zrobić codziennych zakupów. Mają bowiem do wyboru albo kilka pobliskich sklepów zlokalizowanych w różnych miejscach, albo zabierający wiele godzin wyjazd do najbliższego dużego miasta. Nasze obiekty są odpowiedzią na ich potrzeby: dają komfort szybkich i wygodnych zakupów – wyjaśnia Jakub Makurat. 

„Prima” w Markach to obiekt o powierzchni 4.700 m2, który swoim zasięgiem obejmuje ok. 28 tys. mieszkańców. Jest dobrze skomunikowany, a do dyspozycji klientów tuż przy obiekcie jest parking na 190 samochodów.

Park Handlowy „Prima” w Markach to trzeci taki obiekt w Polsce – pod koniec listopada br. otwarta została „Prima” w Pruszczu Gdańskim (woj. pomorskie), a w grudniu br. „Prima” w Chwaszczynie (także w woj. pomorskim). 

Strategia KLEBA INVEST zakłada sprzedaż obiektów na różnych etapach realizacji, natomiast w przyszłości spółka zamierza także zarządzać obiektami. – Inwestycja w Pruszczu Gdańskim została sprzedana jeszcze w 2013 r., ale wspieraliśmy jej realizację, do momentu otwarcia obiektu. Zgłaszają się do nas kolejni chętni zainteresowani obiektami w Markach i Chwaszczynie, chcielibyśmy zamknąć transakcje sprzedaży tych obiektów w najbliższych miesiącach. – mówi Jakub Makurat.


dostarczył infoWire.pl